Expozanti

Participati la BIFE-SIM 2018, expozitia-eveniment a anului in domeniul mobilei, echipamentelor si accesoriilor pentru industria lemnului!

Romexpo, in parteneriat strategic cu Asociatia Producatorilor de Mobila din Romania (APMR) si CCIR va invita sa participati, in perioada, 12-16 septembrie 2018 la cea de-a XXVII-a editie a BIFE-SIM – Targ international de mobila, echipamente si accesorii.

BIFE-SIM se va desfasura in 2018 in din noile spatii expozitionale pe care Romexpo le-a inaugurat in toamna anului 2017 – Pavilioanele B1 si B2! Avand o suprafata totala de 27.000 mp, pavilioanele sunt locul ideal pentru gazduirea targurilor si expozitiilor de talie internationala.

Informatii utile Pavilioanele B1 si B2:

– regim inaltime: parter
– suprafata bruta: 27.000 mp
– inaltimea sub ferma metalica-grinda zabrele = 10.56 m
– inaltime totala: 14,17 m
– inaltimea maxima admisa pentru constructie stand: 7 m
– cele doua pavilioane B1 si B2 sunt unite formand un corp comun
– corpul de legatura B3 are la etaj 2 sali de conferinta (capacitate de aproximativ 75 persoane fiecare), care pot fi folosite pentru conferinte si lansari de branduri.

Expozitia isi propune sa prezinte cele mai noi tendinte din domeniul mobilei si se adreseaza companiilor de profil din Romania si din strainatate, respectiv: producatorilor, importatorilor, distribuitorilor de mobilier si decoratiuni specifice, cat si celor care produc sau comercializeaza echipamente si accesorii pentru industria lemnului.

Divizat în sectoare tematice, târgul reunește oferta Saloanelor de Mobilier Clasic, Modern, Decorațiuni, unde vizitatorii au parte de sfaturi și idei pentru transformarea casei în căminul ideal, în concordanță cu personalitatea și preferințele fiecăruia, și pe cea a Salonului de Bucătarii, care completează conceptul de amenajare și design interior. De asemenea, Pavilionul A al BIFE-SIM 2017 vine să întregească tabloul industriei mobilei, prezentând o ofertă bogată de echipamente și utilaje pentru industria lemnului, destinată eficientizării fluxului de producție și implementării de noi tehnologii.

In 2017, BIFE-SIM  a adunat aproximativ 22.000 de vizitatori si 317 de expozanti din Austria, Bulgaria, China, Cehia, Germania, Grecia, Italia, Macedonia, Moldova, Polonia, România, Rusia, Ucraina, Ungaria. Romexpo a pus la dispozitie 7 pavilioane expozitionale cu o suprafata expozitionala ocupata de 30.000 de metri patrati. Pe parcursul celor 5 zile de targ au fost prezentate 5000 de piese de mobilier si accesorii in cadrul a 5 saloane tematice: Salon Clasic, Salon Design si Salon Confort, Salon Bucatarii, Salon Decoratiuni, Accesorii si Materiale, Salon Echipamente – Masini si Utilaje.

10 motive pentru care BIFE-SIM este targul potrivit pentru afacerea dumneavoastra!

  • Beneficiati de oportunitatea unica de va organiza participarea la standarde internationale in noile pavilioane din Complexul Expozitional Romexpo;
  • Intalniti potentiali clienti. In 2017, mii de clienti au plasat cereri de oferta care s-au concretizat in comenzi;
  • Intalniti parteneri din industrie cu care puteti stabili relatii de afaceri de lunga durata;
  • Obtineti informatii despre investitiile din domeniu, despre ultimele tendinte din industrie, atat din Romania, cat si de la nivel european;
  • Participati la conferinte si seminarii, prezentari, demonstratii, concursuri si workshop-uri;
  • BIFE-SIM devine timp de 5 zile puntea de legatura intre producatori, importatori, distribuitori, comercianti, decoratori, arhitecti si designeri;
  • Daca sunteti producatori, targul este ocazia ideala de a incheia noi parteneriate avantajoase cu furnizorii de echipamente, masini si utilaje pentru prelucrarea lemnului;
  • Puteti obtine rapid o imagine reala a pietei de profil prin contactul direct cu clientul final si obtinerea unui feedback corespunzator;
  • Romexpo va promova targurile si expozantii printr-un plan de comunicare bine structurat si targetat;
  • Va dinamizati imaginea brand-ului si activitatea de business datorita atentiei de care evenimentul va beneficia. BIFE-SIM 2017 va fi promovat prin spoturi TV si radio derulate in mass-media centrala si de specialitate, prin articole in presa scrisa generalista si de specialitate, prin campanii online, outdoor si indoor, prin website-ul propriu si pe retele de socializare (Facebook, Twitter, LinkedIn), cat si prin intermediul ambasadelor romane in strainatate si a Camerelor de Comert si Industrie din Romania.